Het is ZOMER.

Hallo iedereen!

Na een paar dagen radiostilte door drukte, serieverslaving en schoolwerk, vond ik het vandaag tijd om jullie mijn nieuwe aanwinst te showen: een heuse bloemenharembroek. De print is fantastisch, de stof is dun en zomers en ik was ontzettend toe aan weer een beetje kleur in mijn kledingkast. Ik was van plan om dit voorjaar voor pasteltinten te gaan, maar ik kon deze felle bloemenprint niet aan me voorbij laten gaan. Tot zover mijn voornemens. Nu nog een fijn lakje op mijn teennagels en ik ben klaar voor de zomer!

Broek: Monki, €25,00
Schoenen: H&M, €39,90 (vorig seizoen)

Ik ben overigens heel blij met de nieuwe Monki in Utrecht! Het is een mooie winkel en ik moet eerlijk toegeven dat ik wel toe was aan wat meer afwisseling tussen mijn vaste winkels (/H&M’s), die ik stiekem steeds meer zat begin te raken. Het gerucht gaat dat er ook een Forever21 in Utrecht zal komen, dus dan heb ik nog meer keuze! Yay! Dag geld!

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

