Crazy Cranberrymasker

Goedemiddag iedereen!

Vandaag laat ik jullie het tweede maskertje in de reeks van vier zien: het Crazy Cranberrymasker. Laatst probeerde ik al het Amazing Avocadomasker, waar ik niet bijzonder van onder de indruk was, dus nu is het tijd voor een eventuele revanche: ben ik van dit voedende en beschermende masker wel onder de indruk?

(Links: masker vers aangebracht. Rechts: masker vlak voordat ik het verwijderde)

Nah, heel erg onder de indruk ben ik wederom niet. Dit masker prikte niet zo erg als het Avocadomasker, maar de droge plekjes op mijn gezicht vonden dit cranberrygoedje niet zo fijn. Ook vond ik het jammer dat ik na gebruik alsnog een likje dagcrème nodig had: bij een masker dat zichzelf kwalificeert als ‘voedend’ zou dat toch niet nodig hoeven zijn. Kortom: jammer, maar op naar de volgende!

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. Elin zei:

    Ik ben benieuwd wat je van die met perzik vindt, die heb ik ook nog liggen! Misschien ga ik die vanavond wel even op mijn hoofd smeren. Maar idd jammer dat deze niet zo voedend is blijkbaar, dat is nogal stom.

Geef een reactie

