Wat er onderweg is: Boozyshop en H&M

Hee iedereen!

Met de zomer in aantocht begon het ondanks geldgebrek toch te kriebelen: ik heb dringend behoefte aan een nieuwe garderobe. In mijn woordenboek betekent dat maar één ding: hup, naar de website van H&M en volgooien dat winkelmandje! Dit keer vond ik helaas niet zo heel veel leuks, maar ik zit zó in spanning op mijn bestelling te wachten dat ik het jullie heel graag wil laten zien. En oh, op de website van Boozyshop kon ik mezelf ook niet inhouden…

Met de klok mee:

1. H&M jurkje in lichtoranje tricot (€9,95). Deze kon ik, zeker voor dat geld, niet laten liggen. Het model is perfect, met die uitlopende rok, en de kleur sluit goed aan bij mijn grote liefde voor deze zomer: pasteltinten. Nu maar hopen dat deze lichtoranje jurk me niet te bleek maakt.

2. Bdellium Tools Studio Line 942 slanted contour brush (€10,95). Gewoon omdat ik geen fatsoenlijke kwast had om blush/highlighter mee aan te brengen en ik erg blij ben met de Bdellium tools kwasten die ik tot nu toe heb.

3. Boozy Cosmetics Nail-art dotting pen (€7,95). Toen ik vorige week een stipjes-nail art maakte, realiseerde ik me opeens dat ik echt een dotting tool nodig had. En dringend ook. Mijn zelfgefabriceerde tool, gemaakt van een wattenstaafje, is niet goed genoeg voor de honderdmiljoen polkadot-manicures die ik voor deze zomer in gedachten heb. Bij Boozyshop waren er alleen sets van vijf te koop, dus – oké, vijf dan maar.

4. H&M blouse in licht turkoois (€29,95). Toen ik deze voor het eerst zag, was ik op slag verliefd. En als deze niet past, ga ik heel hard huilen.

Is er naar jou ook iets onderweg?

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. glasmetwater zei:

    Leuke spulletjes. Vooral de blauwe blouse van H&M is geweldig! :)

Geef een reactie

