FOTD 21.03.12

Hoi allemaal!

Met het heerlijke weer van afgelopen week had ik absoluut geen behoefte aan een heftige make-up, dus hield ik het naturel en luchtig, maar wel met een zomers kleurtje op de lippen! Deze look was zo in elkaar gezet: dagcreme mengen met foundation en highlighter, mijn wenkbrauwen bijtekenen, een beetje mascara en blush en als kersje op de taart mijn nieuwe favoriete lipstick: Lady Bug. Ik zit eraan te denken een video van deze look te gaan maken: als daar animo voor is, hoor ik het graag!

Producten die ik gebruikt heb:

Gezicht:
Hema Radiant Finish Foundation
The Body Shop illuminating face base
Etos lip+cheekstain

Ogen:
Etos Max Volume Hypoallergeen Mascara

Wenkbrauwen:
Too Faced Shadow Insurance
Inglot Wenkbrauwpoeder

Lippen:
MAC Lady Bug

Een ongehoord korte productlijst dus, dit keer, maar dat mag ook wel eens een keertje!

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

