Nude.

Ik heb een nieuwe favoriete nagellak. De kleur is niet rood, niet groen, niet donkerblauw – nee, niets van dat alles: dit seizoen ga ik voor nude. Dit kleurtje van Catrice heet Candy Cotton at Eiffel Tower (yes, please!) en ik ben er he. le. maal. weg van.

Ik had nooit gedacht dat ik zo’n bescheiden nagellak ooit mooi zou vinden. Normaal gesproken zijn het alleen de felle kleurtjes die me aantrekken, maar toen ik deze kleur voor het eerst gebruikte, was ik op slag verliefd. Candy Cotton, die ik in eerste instantie eigenlijk alleen kocht om te gebruiken als neutrale basis onder een hysterische nail art, had mijn hart gestolen. Ah, amour!

Het mooie aan deze lak vind ik dat het overal bij past, nergens bij vloekt en altijd kan. Ook vind ik het fijn dat mijn handen op deze manier net iets minder de aandacht trekken (ik stond achteraan in de rij toen God de handen uitdeelde) en dat hij mijn vingers iets langer doet lijken. Wat wil een mens nog meer?

Het enige nadeel is dat de lak niet zo goed dekt, waardoor ik zo’n twee dagen bezig ben met het aanbrengen van laagje na laagje. Maar dat is niet erg, want ik doe het uit liefde.

Ben jij ook verliefd op een nagellak?

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. Elin zei:

    Ik hou meestal niet zo van nude-kleurtjes maar deze vind ik moooooooi! Dikke kans dat ik ‘m zelf ook ga halen binnenkort _O_ Je nagels hebben een mooie vorm trouwens ook ^^ [/random]

Geef een reactie

