Hema Radiant Finish Foundation

Ziehier! De eerste foundation in mijn reeds laaaange leven die ik ooit zal opmaken: de radiant finish foundation van – jawel – de Hema. Ik heb ontzéttend veel foundations geprobeerd, maar geen van hen kon me qua kleur en finish zó bekoren als deze hier. Vandaar dat ik maar vast een back-up gekocht heb, gewoon, voor als hij straks onverwacht op is.

Het fijne aan deze foundation vind ik de prachtige glanzende finish, het feit dat hij niet súperdekkend is en de lichtgele kleur. Alsnog is deze kleur niet perfect voor mijn huid, maar ik ben er nog nooit eerder zo dichtbij geweest. Daarnaast heeft de foundation een ontzettend laag prijsje: je betaalt maar €5,99. Kijk, daar kan geen MAC of Chanelfoundation tegenop!

Heb jij wel eens een foundation van Hema geprobeerd? En wat vond je daarvan?

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. Elin zei:

    Haha, dat je er dan toch uit eindelijk eentje van de Hema hebt die perfect is! Die van mij (inmiddels heb ik een nieuwe tube hoor, niet meer die ene die ik van jou kreeg) is ook nog steeds priiiima ^-^ Juist het feit dat ie niet superdekkend is, is fijn – dan ziet het er niet uit alsof ik mijn gezicht geplamuurd heb.

Geef een reactie

