FOTD 27.03.12

Hallo iedereen!

Vandaag wederom een lichte, onopvallende look! Ik ben de laatste tijd niet heel erg creatief meer: ik raak een beetje uitgekeken op mijn twee oogschaduwkleuren en merk dat ik behoefte heb aan meer. Nog tweeënhalve kilo kwijtraken en dan mag ik weer naar Inglot . Tweeënhalf.

Gezicht:
Hema Radiant Finish Foundation verdund met Oil of Olaz
Inglot Oogschaduw, kleur 395
MAC Prep + Prime transparent finishing powder

Ogen:
Inglot Oogschaduw, kleur 395
Inglot Oogschaduw, kleur 421
Etos Max Volume Hypoallergeen Mascara

Wenkbrauwen:
Too Faced Shadow Insurance
Inglot Wenkbrauwpoeder

Lippen:
The Body Shop, kleur 14

Zie je deze naturel looks graag, of zie je ook graag iets creatievers?

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

