Mijn Catrice Lipsticks

Aaaah – de laatste opdracht van dit collegejaar is ingeleverd en dat betekent dat ik eindelijk weer tijd heb om te bloggen! Helaas heb ik het dit weekend weer ontzettend druk (het paasweekend in Renesse is een hel voor eenieder die er werkt) maar we zullen zien waar het schip strandt.

Enfin – vandaag wilde ik jullie swatches van mijn Catrice lipsticks laten zien! Ik wilde mijn lipstickverzameling eigenlijk eerst in een video aan jullie laten zien, maar het zijn er zoveel dat ik ze beter per merk in een blogpost kan zetten. Na mijn eerste post over mijn Inglot lipstick-palette zijn vandaag dus mijn Catrice lipsticks aan de beurt!

Ik heb zes Ultimate Colour lipsticks en, het mag een wonder heten, geen enkele daarvan heeft een rode kleur. Toen het assortiment van Catrice vernieuwd werd, vorig jaar, had ik net met mezelf afgesproken dat het uit moest zijn met de gekkigheid en dat het belachelijk was om 4738593 verschillende rode lipsticks te hebben. Het protesterende stemmetje in mijn hoofd dat sputterde: “Maar maar maar het ene rood is het andere rood niet!” werd genadeloos de mond gesnoerd. Om die reden dus geen rood in dit deel van mijn stash (oh, wat haat ik dat woord).

Op de foto zie je (van boven naar beneden, van links naar rechts): 010 Be Natural, 020 Maroon, 060 Oh Juicy!, 130 Frozen Rose, 160 Tell me a berry tale en 180 Breakfast at Tiffany’s. Waarom ik van mezelf geen rode lipsticks mocht kopen, maar wel een zwarte, is me tot op de dag van vandaag een raadsel.

Hieronder in dezelfde volgorde de swatches!

(Eenieder die bij de zwartelipstickpost Breakfast At Tiffany’s raadde: jullie mogen door voor de wasmachine!)

De lipsticks van Catrice zijn heerlijk romig – misschien soms zelfs een beetje té. Ik merk soms wel dat ze wat lastig dekkend te maken zijn, maar ach – dat heeft ook wel weer wat, en wie ben ik om te klagen over een lipstick van vier euro?

xoxo,
Neko.

En nu ga ik Sherlock kijken want dat heb ik verdiend!

2 reacties
  1. Jaaa, Catrice lipsticks <3 Ik heb er nu… 3 geloof ik en ik vind ze super! Vooral Oh Juicy (heb hem eindelijk bemachtigd) is gaaf, die ga ik zeker met Koninginnedag dragen.

    Dit vond ik trouwens geniaal:

    "Het protesterende stemmetje in mijn hoofd dat sputterde: “Maar maar maar het ene rood is het andere rood niet!” werd genadeloos de mond gesnoerd. "

    _O_ Amen.

Geef een reactie

