Dilemma

Hallo iedereen!

Excuses voor het ernstige tekort aan updates. De afgelopen weken ben ik bezig geweest met het afronden van mijn blok, werken aan mijn scriptie, werken met Pasen, gezellig doen met mijn vriendje en winkelen met mijn moeder. Allemaal erg gezellig, maar niet bevorderlijk voor mijn creatieve vrijheid!

Maar goed, daar ga ik het vandaag verder even niet over hebben! Waar ik het wel over wil hebben, is het Inglotpalletje dat ik in januari kocht. Ik kon op dat moment nog niet beslissen wat voor derde kleur ik in het palette wilde hebben, dus liet ik het derde vakje vrij om een volgende keer te vullen. Maar eerlijk gezegd is de keuze, na drie maanden, alleen nog maar moeilijker geworden!

Daarom wil ik jullie inschakelen! In mijn palette zitten nu een glimmende warmbruine kleur en een vrij koele highlighter. Wat ik verder met dit palletje wil, weet ik nog niet precies, maar er hebben al wel een aantal mogelijkheden mijn mind gecrossed:

  • Mosgroen, met shimmer, om smokey looks mee te maken.
  • Gebroken wit, mat, voor op het ooglid zodat ik er iets meer de neutrale kant mee om kan.
  • Taupe, mat of met shimmer, voor in de crease.
  • Zwart, mat, om een eyeliner mee te kunnen maken (al denk ik ook dat ik in mijn fellekleurenpalette een zwarte kleur wil, dus kan ik voor dit kleine palette misschien beter een andere kleur kiezen).
  • …?

Hebben jullie misschien nog andere ideetjes of voorkeur voor één van de mogelijkheden die ik al noemde? Laat het me alsjeblieft weten, want ik kan NIET kiezen en heb iedere week wel weer een andere voorkeur… En zo schiet het niet op, natuurlijk.

xoxo,
Neko.

6 reacties
  1. Ik vind mosgroen wel echt heel erg mooi, denk dat dat je ook wel heel mooi zal staan! x

  2. Max zei:

    dat laatste puntje? :D

  3. Mies zei:

    Mosgroen, ik zeg doen!

  4. Jessika zei:

    Mosgroen :)

  5. Je hoort, het mosgroen. _O_ Maar ik zou zelf voor taupe gaan, simpelweg omdat je daar veel mee kan en ik vind taupe wel tof. Weet je al wat het wordt?

Geef een reactie

