Ik leef nog!

Hallo allemaal!

Vandaag even een post om te laten weten dat ik nog in leven ben! Ik ben momenteel fulltime aan het werk om geld te sparen voor volgend studiejaar, werk hard om mijn scriptie zo snel mogelijk af te krijgen, heb een vriendje waar ik zo af en toe eens aandacht aan moet geven en ik slaap als een idioot. Mijn blog schiet er daarom zo af en toe bij in en dat vind ik jammer.

Daarom: omdat ik jullie nog steeds hartstikke lief vind, een paar fotootjes van een look die ik pas maakte, toen ik met mijn moeder ging high-tea’en in Utrecht. Wat ik precies allemaal draag weet ik niet meer, maar de ooglook maakte ik in ieder geval met het Sleek Au Naturel-palette!

Ik vind oogschaduw de laatste tijd steeds leuker en om vast een tipje van de sluier op te lichten: ik heb mezelf eens flink laten gaan wat het inkopen van palettes betreft. In welke winkel ik dat gedaan heb, kunnen jullie hoogstwaarschijnlijk al wel raden, maar daarover later meer! :)

xoxo,
Neko.

3 reacties
  1. selenelacrimosa zei:

    Veel succes met alles!

  2. Elin zei:

    Mooi hoor! Lekker naturel maar tegelijk ook niet te simpel of zo, door je oogschaduw ^^

Geef een reactie

