FOTD 21.04.12.

Hoi allemaal!

Bij deze een FOTD van de eerste look die ik maakte met mijn nieuwe fellekleurenpalette! Ik koos voor blauwtinten, omdat ik daar zin in had, en ging voor zachtroze lippen als tegenhanger. Ik houd van fel bij fel, maar voor op mijn werk is dat toch net iets té.

Producten die ik gebruikt heb:

Gezicht:
Hema Radiant Finish Foundation’
Inglot concealer Peach
Inglot concealer Geel
Inglot concealer Groen
Inglot Oogschaduw, kleur 395
Sleek blush, kleur Pixie Pink
MAC Prep + Prime transparent finishing powder

Ogen:
Inglot Oogschaduw.
Etos Max Volume Hypoallergeen Mascara

Wenkbrauwen:
Too Faced Shadow Insurance
Inglot wenkbrauwpoeder
Etos wenkbrauwgel

Lippen:
Bourjois Lipstick in Rose Tendre

Ik vind het heerlijk dat ik me nu lekker kan uitleven met felle kleurtjes – wat heb ik al die tijd toch veel gemist!

xoxo,
Neko.

1 reactie

Geef een reactie

