Verlanglijstje

Mijn geld is opper dan op, maar dat maakt het niet minder leuk om te dromen over fijne spullen!

Met de klok mee:

1. Embryolisse Lait-Crème Concentré. Ik had het gevoel dat mijn eerste crème van Embryolisse heel goede dingen deed voor mijn huid, maar helaas is hij nu niet meer geschikt voor mijn huidtype, waardoor hij meer kwaad dan goed doet. Om die reden heb ik nu mijn oog laten vallen op deze crème voor de wat drogere huid, die ook ontzettend goed moet zijn. Voor €16,99 is hij te koop op http://www.bybg.nl.

2. Een satijnen kussensloop. Ik heb hier veel goeds over gelezen: het slapen op een satijnen kussensloop zou onder andere goed zijn voor je haar en je huid omdat satijn minder vochtopnemend vermogen heeft dan katoen en het materiaal een stuk zachter is, zodat je je haar en huid minder snel beschadigt. Aangezien ik nog steeds op zoek ben naar maniertjes om mijn haar glanzender te krijgen en van de droge plekken op mijn huid af te komen, wil ik dit heel graag eens proberen. Verkrijgbaar voor €17,50 via http://www.satinsleepers.nl

3. Qiriness le wrap exfolys. Dit masker moet geweldig zijn voor je huid en ik kan niet wachten het te proberen. Hij is wel aan de prijzige kant (ik weet niet precies hoe duur, maar ik dacht richting de 30 euro) maar wie weet heb ik het ooit een keer voor over, als cadeautje voor mezelf oid!

4. MAC brush cleanser. Nu ik meerdere kleuren oogschaduw heb en gebruik, en ik geen tijd/zin heb om mijn kwasten iedere dag met dreft te wassen, hunker ik naar een Brush Cleanser om mijn kwasten tussendoor even snel mee schoon te maken. Die van MAC schijnt de allerbeste te zijn, dus ga ik daarvoor! Als ik weer geld heb, wel te verstaan…

Staat er nog iets op jouw verlanglijstje?

1 reactie
  1. Nicole zei:

    leuke wishlist!
    de mac brushcleanser heb ik sinds kort ook, hij is echt heel fijn :)

Geef een reactie

