Enjoying Pre-summer.

Hoi allemaal,

Momenteel ben zit ik in het zonnige Renesse, waar ik werk, mijn scriptie probeer af te maken, teveel geld uitgeef aan benzine, series kijk met mijn vriendje en loze spelletjes speel op Facebook. Soms blog ik, soms ook niet. En daarom wilde ik jullie gewoon maar weer eens laten weten dat ik nog leef.

De wereld is lekker klein als je in Zeeland woont, en ik geloof dat dat precies is wat ik op dit moment nodig heb: ik zit soms een beetje met mezelf in de knoop en zou het liefst door de aankomende stormachtige jaren heen slapen, maar ja, dat kan nu eenmaal niet, het leven gaat door, face your fears, just do it, blablabla. Daar ben ik dus hard mee bezig: leren dat ik mijn ogen niet moet dicht doen, maar dat vind ik erg moeilijk.

Anyway, ik leef dus nog. En jullie zullen spoedig meer van me horen!

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

