Swatches Inglot Oogschaduwpalet

Hee iedereen!

Vandaag laat ik jullie wat swatches zien van mijn oh zo geliefde Inglot Oogschaduwpalette! Ik wilde al tij. den. een oogschaduwpalet samenstellen vól met felle kleuren (gewoon, omdat ik graag uitgesproken make-up draag en je met een fel kleurtje iedere naturel look omtovert tot iets fris) en een maandje of twee geleden was het dan eindelijk zover: ik stapte in de auto en reisde vanuit Zeeland naar Amsterdam. Gewoon, omdat het kon.

Uiteindelijk kwam ik thuis met twee oogschaduwpalette: een kleintje met daarin een aantal pastelkleuren en een wat grotere met daarin alle felle kleuren die mijn hartje begeerde: blauwtinten, groentinten, rood, geel, zwart en wit. Alle kleuren zijn mat, want daar hou ik van!

Zo, genoeg gekletst: swatchtijd!

Mijn favoriete kleur is denk ik de eerste groene tint op de bovenste rij, verder vind ik alle kleuren even prachtig. De oogschaduws zijn prachtig gepigmenteerd en heel goed in intensiteit op te bouwen, maar zijn ook wat poederig – uitkijken voor fall-out dus. Ook trekken de kleuren een beetje in je huid, waardoor het lastig is om de oogschaduw ‘eventjes’ van je huid te wassen: je hebt echt een hardcore reiniger nodig. Of je dat een voor- of een nadeel vindt, is denk ik voor iedereen verschillend.

Als bonus nog even een look die ik een tijd geleden met dit palette maakte:

Hier draag ik mijn favoriete groene kleur op mijn wimperrand en in mijn arcadeboog; op mijn bewegend ooglid draag ik okergeel. Op mijn lippen heb ik een lip+cheek stain van Etos gebruikt.

(p.s. Ik heb natuurlijk niet voor niets rood, wit én blauw in mijn palette gestopt, dus jullie weten wat jullie binnenkort kunnen verwachten!)

xoxo,
Neko.

1 reactie

Geef een reactie

