ACNE Pistol Boots

Pats! Boem! Plots was het daar: mijn liefde voor de pistol boots van het Scandinavische merk ACNE. Menig fashionblogger heeft ze en al vond ik ze eerst niet zo bijzonder, plotseling zag ik het: de Schoonheid van de Schoen.

Deze laars is tijdloos, kan onder alles, misstaat niet onder een chique outfit maar ook niet op een festival, heeft een niet al te hoge hak waardoor je er de hele dag op vooruit kunt, is gewoon heel mooi vormgegeven en – ah mehn. Ik moet deze schoenen hebben. Ik heb altijd ontzettend veel moeite met het vinden van leuke laarsjes voor in de winter en nu ik dan eindelijk een paar gevonden heb dat ik echt geweldig vind, wil ik ze ook eigenlijk echt wel aanschaffen.

Het enige nadeel? Ze kosten nog net geen vierhonderd euro. Ai.

1 reactie
  1. Jammer dat ze zo veel kosten. Misschien op zoek naar een neppe versie hiervan?

Geef een reactie

