FOTD xx.06.12

Hallo allemaal!

Vandaag weer een FOTD waar ik zo blij mee was dat ik jullie er een fotootje van wil laten zien! Ik weet niet meer precies op welke dag in Juni dit was (vandaar de kruisjes in de titel van deze post) maar ach – wat doet het er ook toe!? Een beetje kleur, een beetje highlighter, een beetje lippenbalsem, een beetje eyeliner en gaan met die banaan. Wellicht maak ik deze look morgen wel weer.

Ik vermoed dat ik op deze foto een foundation van het merk Isadora draag – een merk dat in Nederland niet verkrijgbaar is, maar ik op de kop tikte in Duitsland. Op mijn ogen draag ik een paar kleuren uit mijn Inglotcollectie: een bruine kleur in mijn arcadeboog, een lichte kleur op mijn ooglid en een blauwpaarse kleur rond de buitenkant van mijn wimperrand. De eyeliner is van Catrice, het huidskleurige oogpotlood op mijn waterlijn van MAC en mijn mascara van Etos. Ook mijn blush is van Catrice en op mijn lippen draag ik een fruitige lipbalsem van Labello. Hij smaakt ook zoet – mjam.

Liefs,
Neko.

2 reacties

Geef een reactie

