Romwe.com

Soms vind je een webshop waar je mond van open valt. In positieve zin. Dat had ik toen ik voor het eerst surfte naar http://www.romwe.com, een Chinese webshop met de aller- aller- allermooiste kleding die ik ooit gezien heb: hippe jurkjes, shirts met aparte details, lieflijke broeken, goed gesneden shorts, en vooral: kleding met een twist. Dat is nog eens wat anders dan al mijn simpele H&M-goed.

Nadeel? Bovenstaand jurkje is alleen verkrijgbaar in size 0, de shirts alleen in size 2 en de grootste broekmaat meet 98 cm rond de heup. Ai. Dat gaat mij dus niet lukken.

Schrale troost: zelfs al bereik ik ooit mijn streefgewicht, dan nog zal ik deze kleding niet passen. Het ligt dus niet helemáál aan mij.

3 reacties
  1. Mooie winkel, jammer dat de maten zo klein zijn ;( Ik ga denk ik ook nooit passen in die kleding…

  2. Manon zei:

    Alles ziet er inderdaad mooi uit zeg!! maar jammer dat het zo’n kleine maten zijn, de meerderheid van de wereldbevolking heeft echt geen size zero, dus ze beperken hun markt ook erg daardoor… Maar hele mooie kleding, we kunnen in ieder geval lekker wegdromen :)

    http://manonheine.wordpress.com

Geef een reactie

