Pastelkleurig haar.

Ik ben een beetje laat met het oppakken van deze trend, i know, maar ik wilde er toch eventjes een blogpostje aan wijden: pastelkleurig haar. Want wauw, wat staat dat sprookjesachtig.

Vooral heel lichtroze en subtiel lavendel spreken me aan – voor de full on unicorn colours voel ik me stiekem toch een pietsie te oud. En toch; het heeft iets. Misschien kan ik gaan voor lichtroze accenten in lichtblond haar, of platinablond met een lavendelachtige gloed. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit aan moet pakken.

 

1 reactie
  1. Anne-Sophie zei:

    Ik denk dat ’t je heel mooi zou staan! Inderdaad zachtroze of lila.. Ik ga me ook aan een dipdye wagen binnenkort, weliswaar niet in zo’n uitgesproken kleur maar toch. ;)

Geef een reactie

