Onderweg: nelly.com

Ik hou van H&M, begrijp me niet verkeerd, maar de laatste paar maanden ging het me ontzettend tegenstaan dat al mijn H&M-kleding er na twee keer wassen niet meer uit zag. Oké, oké, mijn garderobe is erg aan trends onderhevig en ja, ik raak snel uitgekeken op kleding, maar ken je dat gevoel? Dat je op zoek bent naar een solid base in je kledingkast waar je voor de rest alles omheen kunt bouwen?

Daarom bestelde ik pas geleden op http://www.nelly.com.

Met de maten was het in sommige gevallen hetzelfde probleem als bij romwe.com (een broek die 90 cm in omtrek meet in maat L, nee, dat gaat mij in ieder geval niet lukken) maar in sommige gevallen durfde ik de gok te wagen! Zie hieronder het resultaat van mijn splurge (die op zich nog wel meevalt, want hé, als je H&M gewend bent, is al het andere superduur).

Toevallig liet mijn moeder me vandaag weten dat mijn pakketje binnen is. Nu kan ik nog minder wachten tot het weekend!

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. Max Mendes zei:

    De verandering in smaak is mede mogelijk gemaakt door…. ;)

Geef een reactie

