FOTD 13.09.12

 

Hoi allemaal!

Na tijden heb ik weer eens een FOTD voor jullie. Na weken achtereen gewerkt te hebben, zit ik nu weer in Utrecht en plots heb ik ’s morgens weer zin om me op te maken. Vandaag werd het een pin-up look met wat hoogglans op mijn lippen!

 

Op mijn ooglid heb ik een lichte, glanzende oogschaduw van Inglot gebruikt en daarboven, in de crease, een lichtbruine oogschaduw van MAC. Met diezelfde lichtbruine kleur heb ik een lijntje onder mijn oog getrokken, dat aan de buitenkant iets afwijkt van mijn wimperrand (een trucje dat ik geleerd heb uit deze video). Met een zwarte gelliner van Catrice heb ik een lekkere cat-eye getekend, daarna bracht ik wat mascara aan en – tadaaaaa – klaar is je look!

Mijn lippen heb ik ingekleurd met een rood potlood en vervolgens ben ik helemaal losgegaan met rode en transparante lipgloss. Ik vind lipgloss absoluut niet lekker zitten, maar het ziet er wel kek uit.

Ik draag overigens geen foundation op deze foto – nooit meer, eigenlijk. Ik ben op het moment blij genoeg met mijn huid om hem niet meer te verstoppen onder een laag prut. Hoe dat komt, lees je later!

Liefs,
Neko.

 

2 reacties
  1. Hele mooie look Mara! :-) Wij moeten maar weer eens gaan beautyshoppen zodra we geld hebben, hehe.

    En wat goed dat je geen foundation meer draagt! Je huid is zeker mooi! Ik heb eigenlijk ook al heel lang geen foundation meer nodig (mijn huid is egaler dan die ooit geweest is) maar het is een gewoonte om foundation op te doen o.o En ik kom er niet vanaf :’D Maar goed.

    (ik reageer overigens via Twitter want via WordPress kan ik niet reageren? vaag.)

    • Neko zei:

      Dat ik geen foundation meer draag komt ook gewoon doordat het nog steeds een fucking crime is om de goede kleur te vinden :’) En nu is mijn huid toch egaal en bijna rodeplekjes-vrij, dus smeer ik het maar niet meer op! Geld heb ik helaas niet dit jaar, ik krijg geen stufi meer :C

Geef een reactie

