Nelly: schoenen.

Dat ik een beetje verliefd (of zeg maar gerust verslaafd: er komen iedere dag nieuwe artikelen bij en nu moet ik iedere dag gewoon even kijken) ben geworden op de webshop Nelly, heb ik jullie een poosje terug al verteld. Toen ik dat eerste artikel schreef, had ik echter nog niet eens de schoenenpagina ontdekt – en oh boy, de schoenenpagina is nog beter dan alle kleding bij elkaar. Bij wijze van spreken dan.

Was ik eerder niet zo’n schoenenmens (niveau: “deze flatjes van een tientje zijn lekker handig”), nu haal ik dat ruimschoots in. Ik wil awesome shoes, het liefst een hele kast vol.

Helaas houdt mijn banksaldo me tegen (ik ben niet alleen op voedseldieet maar ook op geld-uitgeef-dieet) en mag ik alleen schoenen kopen van mezelf als er ook iets tegenover staat. Daarom mag ik een nieuw paar schoenen voor mezelf kopen als ik alle drie de vakken uit mijn eerste blok haal – een hele klus, want studeren op masterniveau is gewoon geen eitje.

Er is alleen één probleem: ik kan niet kiezen.

Dit zijn Romario en Carmelia, mijn nieuwe liefdes (nee hoor Max.) Romario is GEWELDIG en zo lekker bijzonder en opvallend door de gouden hak terwijl hij toch overal bij past, plus hij lijkt me helemaal niet verkeerd lopen door het plateau en de brede hak die eronder zit. Carmelia is een stoere Pistol Boot die ik een heel leven lang kan dragen en toch ook een apart detail heeft, door de suede bovenkant. Eigenlijk is deze schoen een goede vervanger voor de Acne Pistol Boots, die ik van zijn lang-zal-ze-leven toch niet kan betalen.

Willen jullie me helpen een keuze te maken? Beide kopen kan eigenlijk niet, dat zou me €150,- kosten en – ja, jammer maar helaas, dat gaat gewoon niet. Het is een nare keuze maar hij moet gemaakt worden.

xoxo,
Neko.

 

1 reactie
  1. Karlijn zei:

    Ik zou voor Carmelia gaan! Omdat je die (denk ik) toch makkelijker en vaker aandoet, en ook beter door kan dragen in de winter. En ik vind ze net wat mooier en beter bij jou en je kledingstijl passen!

Geef een reactie

