FOTD 15.09.12

 

Goedemiddag iedereen!

Omdat ik geen zin heb om aan school te werken, post ik vandaag maar weer eens een FOTD. Deze look droeg ik op de jaarlijkse strandbarbecue die niet afgelopen weekend, maar het weekend daarvoor gehouden werd. Ieder jaar vieren we met een aantal epische collega’s het einde van het seizoen en ook dit jaar liep het, zoals ieder jaar, uit op een geweldig feest. Daarbij hoort een kleurrijke make-up, en dus haalde ik mijn Inglot-palette weer eens tevoorschijn.

Ik gebruikte een witte kleur op mijn binnenste ooghoek, een aqua kleur op mijn bewegend ooglid, een blauwpaarse kleur in de crease en de bovenkant heb ik uitgeblend met een likje groen. Onder mijn ogen heb ik een beetje van de blauwpaarse kleur aangebracht en verder heb ik mijn ogen afgemaakt met een vette eyeliner en een boel mascara. Omdat de ooglook zo mat was, heb ik op mijn lippen een beetje labello gesmeerd om wat glans aan het geheel te geven. Een kleurtje op mijn lippen leek me daarnaast een beetje overbodig!

Om jullie een idee te geven van de geweldigheid van de strandbarbecue en mijn werk in general, zet ik hieronder  voor jullie de C1000-film neer! Dit is een samenvatting van alle gekheid die ik ’s zomers in de C1000 heb meegemaakt en op 12:03 kun je deze make-uplook ook nog even ‘in het echt’ bewonderen!

Veel liefs,
Neko.

Geef een reactie

