Ik ga naar Lady Gaga en ik smeer op mijn hoofd …

Een BLIKSEMSCHICHT. Awwwww yeah!

Het is een beetje laat om hierover nog te bloggen, maar ik was dermate tevreden over dit kunstwerk dat ik het jullie niet wilde onthouden. Misschien dat jullie hier nog inspiratie uit kunnen halen als La Gaga weer eens een keer naar Nederland komt!

Ik maakte deze bliksemschicht met een witte NYX Jumbo Pencil als basis, een zwarte gel-liner als omlijning en een bups blauwe, rode en witte oogschaduws voor een gaaf galaxy-effect. Voor een beetje extra oomph had ik er het liefst nog een paar strass-steentjes op geplakt bij wijze van sterren, maar hé – ik had haast en niets in huis. Hetzelfde geldt voor nepwimpers.

Tijdens het concert droeg ik hier overigens zwarte lipgloss bij, en alsnog was ik underdressed. Volgende keer beter.

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

