Tijdloos en goed.

Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar ik krijg steeds meer behoefte aan goede kwasten met zachte haren, kleding die ik niet na drie keer wassen in de prullenbak hoef te gooien, schoenen en tassen die langer dan één seizoen hip blijven, gepigmenteerde oogschaduws, huid- en haarverzorging die ook daadwerkelijk iets doet, nagellak die niet al na één dag begint te chippen en vooral: spullen die al. tijd. kunnen. Nu, maar over tien jaar ook nog. Kortom: spullen die niet alleen van goede kwaliteit zijn, maar ook nog eens tijdloos. Soort van.

De laatste tijd heb ik het vooral met kleding en schoenen: de make-up- en huid-haar-verzorging-fase heb ik al doorlopen. Hieronder heb ik een collage gemaakt met daarin alle kleding (of replica’s ervan) die ik momenteel op het oog heb. Ik heb geen geld om het allemaal te kopen, en een aantal dingen kan ik al van het lijstje afstrepen omdat ik ze al gepast en retour gezonden heb, maar het idee is er. Ik heb voornamelijk behoefte aan veelzijdige kleding en awesome shoes.

Mijn favorieten zijn toch wel de tas (á 380 euro, ai), de blauwe jumpsuit (á 140 euro, ook ai) en de zwarte jumpsuit onderaan de pagina (die ik niet paste en terug moest sturen, ai). Het zwarte jasje naast de bolletjestrui heb ik trouwens al gekocht, olé! Het begin is er in ieder geval!

Heb jij nog iets op het oog?

xoxo,
Neko.

2 reacties

Geef een reactie

