Inspiratie: Love Aesthetics

Als er één iemand is die mij de afgelopen tijd geïnspireerd heeft, is het Ivania van Love Aesthetics wel. Mijn plotselinge drang om goede basics te kopen waar ik een heel leven mee kan doen? Haar schuld.

Ivania’s stijl is minimalistisch, vaak uitgevoerd in zwart en wit maar afgemaakt met opvallende accessoires die ze het grootste gedeelte van de tijd zelf maakt of verbouwt. Die DIY’s vind ik denk ik het gaafst van haar hele blog, en daarom wil ik er vandaag een aantal met jullie delen!

(Ik vind Ivania’s haar overigens ook geweldig: zachte pasteltinten met een grijze ondergrond. Hmmm, dat smaakt naar meer!)


Sliced Shades

 


Leather Envelope


Lock Button


Clothing Rack

 

Bij het zien van deze DIY’s krijg ik kriebelende vingers en vooral zin om de schaar in heel mijn kledingkast te zetten. Voorlopig wordt dat ‘m echter niet – eerst maar eens rustig beginnen. Misschien wel met die toffe lock button.

xoxo,
Neko.

(Bron foto’s: Love Aesthetics.)

1 reactie
  1. ellen zei:

    inderdaad heeeeel leuk die lockbutton. je had me er al over verteld, maar hij is nòg leuker dan in je verhaal!

Geef een reactie

