Pinkini & Kuifje

Ik begon mijn dag met vettig haar en geen enkele reden om te gaan douchen, dus stak ik mijn haar naar achteren en smeerde ik Sleek Pinkini op mijn lippen om de aandacht van mijn bolle hoofd af te leiden. Ik heb deze kleur al zo lang en heb hem nog amper gedragen – WAAROM? Deze kleur is gaaf. Hij brengt de rockster in mij naar boven.


En toen die rockster om het hoekje kwam kijken, was het hek pas echt van de dam: ik maakte een kuif, compleet met touperen en haarlak en de hele mikmak. Ik weet niet of ik het nog een keer zou dragen, en ik weet nog niet helemaal of ik het me nou wel vind staan of niet, maar tof is het wel. En handig voor als je haar ranzig is en je te lui bent om te douchen. Just sayin‘.

Kijk mam, ik lijk op jou!

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. Ellen zei:

    I like it VERY much !!! X Mommy

    Op 19 nov. 2012 om 22:07 heeft kraaiennest het volgende geschreven:

    > >

Geef een reactie

