FOTD 21.11.12

Hallo allemaal!

Ik ben voornemens om weer eens wat vaker creatief met mijn make-up aan de gang te gaan en mijn creaties weer eens wat vaker vast te leggen. Vaak lukt me dat niet omdat ik telkens college heb om 9 uur en het tegen die tijd nog amper licht is, maar ik vind FOTD’s zelf altijd leuk om te zien en hoop dat jullie de mijne ook leuk vinden =)

Anyway: vandaag een groene look. HUUUUUUUUUULK SMAAAAAAAAAAAAASH!

Deze look maakte ik met twee kleuren uit mijn palette van Inglot: een donkergroene oogschaduw op zowel het bovenste als het onderste ooglid, wat lichtgroene oogschaduw in de bonnenste ooghoek, een strakke eyeliner en een likje mascara en klaar is kees. De lipstick die ik draag, is een nudekleurige van Bourjois – normaal gesproken verafschuw ik nude lipsticks, maar deze vind ik tof, omdat hij stiekem ook nog een klein beetje roze is.

Meer looks volgen!

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

