De evolutie der wenkbrauwen

Toen ik pas geleden door mijn oude FOTD’s zat te bladeren (ik vind dat zo leuk om te doen, ik krijg er inspiratie van!) viel het me plotseling op dat mijn wenkbrauwen binnen een jaar ontzettend van vorm veranderd zijn. Eerst tekende ik ze iets dunner bij, vooral aan het einde, met een duidelijk zichtbaar boogje. Ook waren ze iets minder strak, wat misschien iets subtieler oogde. Nu zijn mijn wenkbrauwen strakker en rechter van vorm, en vooral iets voller getekend aan het uiteinde. Mijn arch is weg en ik vind het wel mooi zo.

Geef een reactie

