Nieuw haar

Goedemorgen allemaal! Ik heb nieuw haar :D

Goed, er is niet heel veel veranderd (ik ben nog steeds blond en er zit nog steeds een boblijn in mijn haar) maar ik wilde toch even aan jullie laten zien hoe het geworden is, uiteindelijk!

Nieuw Haar2
Links: voor. Rechts: na.

Zoals je waarschijnlijk kunt zien is mijn bob weer wat netter geknipt en ben ik weer wat blonder gemaakt. De oranje gloed die je rechts in mijn haar ziet, is er in werkelijkheid niet; dat is het licht van de lamp die erop schijnt. Het valt nu ook weer iets stijler, wat aan de ene kant een voordeel is (je ziet mijn bob beter) en aan de andere kant een nadeel (ik moet flink wat zooi in mijn haar smeren voordat ik er wat volume in krijg) maar over het algemeen ben ik vetmegatevreden.

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

