FOTD 27.11.12

Goedemorgen allemaal!

Een poosje geleden leefde ik me weer helemaal uit, geïnspireerd op deze foto van Dior! Oké, ik geef het toe, het lijkt niet precies, maar het idee is er!

FOTD24

Ik gebruikte een matte, lichtblauwe kleur op de binnenkant van mijn oogleden en vulde de rest in met een iets donkerdere tint. In mijn binnenste ooghoek draag ik een glimmende perzikkleur, op mijn waterlijn een huidskleurig potlood en boven mijn wimpers een zwarte gel liner van Catrice. Op mijn lippen heb ik een beetje NYX femme gedept, voor een licht effect – anders vond ik het nogal heftig worden.

Op mijn wimpers draag ik trouwens nog steeds mijn gouwe ouwe Etos-mascara, daarover later meer!

xoxo,
Neko.

2 reacties
  1. Erg mooie ooglook! wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin?
    Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    • Neko zei:

      Nee, bloglovin heb ik niet! Geen idee hoe het werkt, haha!

Geef een reactie

