archiveren

Dagelijks archief: 11 december 2012

Hallo iedereen!

Na deze mascara een jaar lang (ja, echt) achter elkaar gebruikt te hebben, denk ik dat het tijd is voor een eindconclusie!

Goed, om bij het begin te beginnen: ik wilde deze mascara graag testen omdat ik vaak brandende ogen kreeg bij het gebruik van mascara. Dat was nogal irritant: telkens als ik emotioneel werd bij een film (en emotioneel word ik nogal gauw) of om een andere reden tranende ogen kreeg, en er op die manier mascara in mijn oog belandde, werden mijn ogen felrood en begonnen mijn ogen zo erg te tranen dat er van mijn make-up niet veel meer overbleef. Niet cool.

De zoektocht ging dus uit naar iets dat milder was voor mijn ogen. Toevallig kwam Etos net op dat moment met deze hypoallergeen mascara en kreeg ik er drie voor Sinterklaas. Alsof het zo moest zijn.

Ik ben onwijs tevreden met deze mascara. Behalve dat ik sinds ik deze mascara gebruik geen last meer heb van brandende ogen, vind ik het effect ook erg mooi. Mijn wimpers krijgen lekker veel volume en lengte, zoals een mascara dat hoort te doen. Wat ik ook fijn vind, is dat hij geen zwarte waas onder mijn ogen achterlaat, zoals mijn mascara’s van Maybelline dat wel vaak deden. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken, is dat het effect ’s avonds niet meer zo mooi is als ’s morgens vroeg, maar ik denk eigenlijk dat geen enkele mascara dat kan bereiken.

Prima mascara dus! Ik zou hem zo weer kopen, al denk ik dat ik na een jaar wel weer toe ben aan iets anders. Tips voor andere goede mascara’s, iemand?

xoxo,
Neko.