FOTD 29.12.12

Hoi iedereen!

Deze look droeg ik pas geleden, toen ik overdag naar school moest, maar ’s avonds uit zou gaan (uiteindelijk liep de avond anders dan verwacht, maar hé, waarom zou het leven eens zo gaan zoals jij wilt?). Het moest dus een beetje appropriate zijn voor beide gelegenheden en ik geloof dat ik daar best in ben geslaagd.

FOTD25

Op mijn bovenste ooglid draag ik alleen wat zwarte gel-liner van Catrice, maar op mijn onderste ooglid ben ik losgegaan met een teal-kleurige oogschaduw van Inglot. Op mijn waterlijn draag ik een felblauw potlood (ook van Inglot) en op mijn lippen droeg ik de nudekleurige lipstick (niet van Inglot, van Bourjois) die ik pas ook droeg bij mijn groene look. Ik vind het heel tof geworden, kan niet wachten om dit met wat andere kleuren te proberen.

Liefs,
Neko.

 

1 reactie
  1. Elin zei:

    Ik vind het supermooi, dat zwart boven en dan onder juist een kleurtje. ^^

Geef een reactie

