Zomaar een Nelly verlanglijst

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik een aantal kledingstukken met jullie delen die ik errrrrrrnstig graag zou willen hebben, als ik maar genoeg geld had. Ze komen allemaal van Nelly.com en seriously – aren’t they fabulous?

Nelly verlanglijstje

Met de klok mee, vanaf linksbovenin:

1. Gestuz: Rafe jacket (€179,95). Prachtige jas gewoon, met die afgeronde voorkant, korte rits (superchill, dan kun je je benen ook gewoon nog bewegen als je zit) en perfecte kraag. Dit is de perfecte kruising tussen de lange jas die ik eerst had en het korte jack dat ik nu telkens draag.

2. Filippa K: tailored Dress (€189,95). Dit is zo’n jurk die nooit uit de mode raakt. Ik vind het vooral fijn dat hij wat langere mouwen heeft (want ik ben niet zo’n groot fan van mijn bovenarmen), dat er een mooie taille in zit en dat er stiekem ook nog zakjes in de jurk verstopt zitten! Het enige dat ik jammer vind aan deze jurk, is dat hij voor mij waarschijnlijk net te lang is om flatteus te ogen. Maargoed, nothing my mother can’t fix, right?

3. Cheapo: Harold (€37,95). De perfectie van eenvoud. Ik haat horloges maar deze zou ik dragen.

4. Jeane Blush: Carro knitted sweater (€44,95). Deze trui lijkt me heerlijk omdat hij eindeloos te combineren is. Hij staat tof op zowel een broek, een rokje of legging, en ik zou hem zowel zo als achterstevoren dragen (maar dan wel met iets eronder, uiteraard).

Staat er nog iets op jouw verlanglijstje?

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

