Sleek flushed

Sleek flushed

Mijn favoriete blush voor dit najaar is voor 100% zeker Sleek Flushed. Het bijzondere aan deze kleur is dat hij niet zo warm is dat mijn gezicht er viezig uitziet, maar wel net genoeg warmte en flush aan mijn gezicht geeft om dit koele rotweer te kunnen trotseren. Plus: dit is ongeveer de kleur die ik van nature krijg als ik door een sneeuwstorm gelopen heb. Perfect dus.

Oh, en hij kost nog geen zes euro in de Miss Lipgloss Webshop. Nog perfecter.

Sleek flushed2

Als je dit leest, trouwens: congratulations with surviving the end of the world!

xoxo,
Neko.

1 reactie

Geef een reactie

