FOTD 12.12.12

 

 

Goedemiddag iedereen!

Een poosje geleden liet ik me inspireren door de sixties en maakte ik me op met zwart en wit. Een lichtroze kleur op mijn lippen en gaan met die banaan.

FOTD26

De eyeliner maakte ik iets dramatischer dan normaal door hem ook onder mijn ooglid door te trekken. Het contrast tussen het zwarte en het witte vind ik heel gaaf: het oogt heel grafisch, op de één of andere manier. Op mijn lippen heb ik een mix gemaakt van Viva Glam Gaga en een pout paint van Sleek, voor de perfecte kleur tussen warm en koel in.

Een fijne Kerst alvast, ik blog jullie snel weer!

xoxo,
Neko.

 

2 reacties

Geef een reactie

