FOTD Kerstmis

Goedemiddag!

Allereerst: fijn kerstfeest allemaal! Voordat ik straks naar mijn oma toe ga om mezelf helemaal vol te eten onder het genot van gezellig mensen, wilde ik nog even de tijd nemen om jullie mijn make-up van vandaag te laten zien. Hij is grotendeels hetzelfde als de look die ik jullie pas geleden in stapjes liet zien, maar uiteindelijk heb ik toch nog een aantal dingen veranderd :)

FOTD27

De paarsachtige basis heb ik vandaag vervangen door een goudkleurige, zodat het eindresultaat iets warmer geworden is. Ook draag ik een andere lipstick dan in de trial: deze kleur matcht beter met de schoenen die ik vandaag aan heb!
(Ik moet wel zeggen dat ik uiteindelijk een andere kleur draag vandaag, maar dit was mijn look vóórdat ik mijn kerstcadeautje open maakte. Later hierover meer!)

Ook heb ik vandaag de ogen van mijn moeder opgemaakt, omdat ze mijn trial zo geslaagd vond. Hieronder het resultaat!

FOTD Mama

Nog een fijne dag vandaag, iedereen! Geniet van jullie familie en, uiteraard, van het heerlijke eten!

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

