Oorbellen

Misschien hebben sommigen van jullie het al gezien, maar misschien ook niet: ik draag sinds kort oorbellen. Geen grote hangers, geen diamanten, geen oorringen tot op mijn schouders (ik voel me dan net een Kerstboom, met mijn bril erbij), maar kleine, onopvallende gouden knopjes.

Oorbellen

Ze komen perfect tegemoet aan mijn wish for timeless things en ik vind het een heel fijn idee dat ik deze nog heel lang zal kunnen blijven dragen zonder dat ze uit de mode raken. Ook zijn deze oorbellen perfect om iedere dag te dragen en, net zoals voor timeless things, heb ik daar een lichte obsessie voor ontwikkeld. Ik vind het heel erg classy (ofzo?) om sieraden iedere dag te dragen; het maakt ze heel bijzonder.

Ik weet helaas niet wat deze oorbellen gekost hebben en waar ze vandaan komen, want ik kreeg ze cadeau voor mijn afstuderen. Ja, je hoort het goed, ik ben afgestudeerd! Hieronder het bewijs:

Bachelor Mara 013

Ik heb de bacheloropleiding Nederlands afgerond en ben momenteel bezig aan een Masteropleiding die zich voornamelijk bezighoudt met taalverwerving, meertaligheid en taal in een maatschappelijke context (dus nee broertjes en familieleden: ik studeer geen Nederlands meer!). Het is ontzettend interessant en ik heb veel te leuke klasgenoten, dus ik vermaak me wel, maar het is wel ontiegelijk veel werk. Hopelijk is het het waard, in the end!

xoxo,
Neko.

1 reactie
  1. Tinka zei:

    Hahaha, ‘veel te leuke klasgenoten’. Duh!

Geef een reactie

