Essie Blanc

Witte nagellak: ik had er op zichzelf nooit iets mee. Toen ik deze ultiem simpele manicure echter voorbij zag komen op Love Aesthetics, moest ik het toch nog eens proberen van mezelf. And I love it.

Essie Blanc

Behalve dat een manicure gewoon niet simpeler wordt dan dit, heb ik ook het gevoel dat het je vingers optisch langer, en je handen zodoende optisch slanker maakt – en dat is mooi meegenomen.

Ik draag hier een stuk of vijf laagjes van Essie’s Blanc. Goed; het is geen superdekkende lak, maar daar staat tegenover dat hij wel een dag of vijf goed bleef zitten zonder te chippen.

Wat voor kleur nagellak draag jij vandaag?

xoxo,
Neko.

Geef een reactie

