Creatief met kleur

In het kader van studieontwijkend gedrag ging ik er pas geleden weer eens lekker voor zitten en maakte ik een kleurrijke regenbooglook voor jullie. Ik ben niet zo naar buiten gegaan (want eerlijk: dat is zelfs voor mij een brug te ver) maar wellicht biedt het wat inspiratie en je kunt deze look natuurlijk een stuk subtieler maken door er maar kleine stukjes van over te nemen.

FOTD-Crea

Op mijn ogen heb ik dus alle kleuren van de regenboog gebruikt: geel in de binnenste ooghoek, rood in de buitenste ooghoek en dat in het midden van mijn ooglid geblend tot oranje. Op mijn onderste ooglid heb ik van binnen naar buiten groen en blauw gebruikt. Ik heb de look afgemaakt met een zwarte winged liner, oogpotlood op mijn wimperrand, mascara en een big-ass red lip. Omdat het kan.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en als jullie ideeën hebben over waarmee ik de volgende keer flink uit mijn dak kan gaan, dan hoor ik het graag!

xoxo,
Neko

1 reactie
  1. Natascha zei:

    Ik zou het nooit zelf dragen, but Mara: you made my day met dat regenboogje.

Geef een reactie

