Essie Licorice

Essie Liquorice

Er is een periode geweest, once upon a time, waarin ik dagelijks zwarte nagellak droeg. Daarna werd dat anders: ik had een poos lang een ding voor rood en daarna volgden al gauw alle andere kleuren van de regenboog: taupe, felblauw, groen, roze, pastelblauw, okergeel etcetera. Ik heb het hele schap van Catrice op mijn nagels gehad, als de lakjes maar creamy waren. Zwart heeft zelfs een lange tijd in mijn stash (brr, wat gruwel ik van dat woord) ontbroken, maar pas geleden begon het toch weer te kriebelen. Ik rende naar de Etos en kocht, naast de witte nagellak die ik jullie pas liet zien, een klein potje zwarte goodness.

Deze lak van Essie lakt prima en dekt als een droom. Nu draag ik om en om zwart of wit of een combinatie van beiden and i love it. Ik kan niet wachten om lekker met deze twee kleuren te gaan nail-arten, want hoewel ik normaal gezien allergisch ben voor drukte op mijn nagels, durf ik het met zwart en wit wel aan.

xoxo,
Neko.

 

3 reacties
  1. Melanie zei:

    Die heb ik ook! Score!

Geef een reactie

