Chanel l’Impatiente

Hoi iedereen!

Ik vertelde jullie laatst al kort over mijn kerstcadeautje en ga jullie vandaag laten zien hoe het komt dat dit cadeautje direct die dag nog zijn weg naar mijn lippen vond. Oh, en naar mijn hart, natuurlijk.

Chanel l'Impatiente

1. Op het doosje staat dat deze lipstick van Chanel is, and nothing beats that. Ik voel me een dame.
2. Je denkt het beste al te hebben gehad als je het doosje nog niet eens hebt open gemaakt, maar niets is minder waar: de huls is nog mooier. De bullet is goudkleurig en ligt verborgen in de zwarte huls: als je op het logootje drukt, popt de lipstick zo naar buiten. VET.
3. Deze huls is perfect voor zenuwlijers zoals ik. Het telkens in en uit poppen van de bullet werkt net zo kalmerend als het in en uitdrukken van een pen, maar voelt in dit geval een stuk luxueuzer.
4. De kleur is bijzonder mooi, maar vooral bijzonder. Ik blijf het zeggen, maar zo’n kleur had ik echt nog niet.
5. Je kunt de lipstick opbouwen. Op de foto hierboven draag ik hem vrij licht, maar je kunt hem zo donker dragen als je zelf wil: als je hem dik aanbrengt, is hij bijna zwart. 734298 lipsticks in één, dus.
6. HET VOELT ZO LUXE WJEPAGIJEPIGJAEPRIJGA. Als ik deze lipstick op doe, voel ik me net een miljonair.

De nadelen zijn dat velletjes goed zichtbaar worden door deze lipstick (goed scrubben dus) én natuurlijk dat hij niet te betalen is, maar als je hem van iemand cadeau krijgt, heb je van dat laatste uiteraard geen last. Ik kan hem je in ieder geval van harte aanbevelen: de kleur is prachtig en hij kost een lieve duit, maar het gevoel van een luxe lipstick werkt verslavend. Look mom, I’m a lady now!

xoxo,
Neko.

 

Geef een reactie

