MAC Beet en Nightmoth

Hoi iedereen!

In de Kerstvakantie ging ik een nachtje naar Antwerpen en aldaar kocht ik onder anderen twee lippotloden van MAC: Beet en Nightmoth. Beet stond al een poosje op mijn verlanglijstje, maar Nightmoth kocht ik min of meer spontaan, omdat ik dacht dat hij goed zou staan onder mijn Chanel lipstick! Ik ben met beide potloden superblij en wilde ze vandaag even aan jullie laten zien.

Beet&Nightmoth

Beet is een felle, paarsroze knalkleur die lekker opvalt en voor veel mensen misschien iets te heftig is voor overdag. Nightmoth doet daar nog een schepje bovenop: dit potlood is van het soort donkerpaars dat, als je niet oppast, heel erg donker kan uitvallen. Lekker goth dus, maar ook klassiek. Het is maar net hoe je het combineert.

Beide potloodjes zijn van heerlijke kwaliteit: ze zijn droog genoeg voor longlasting-ness maar ook romig genoeg om vloeiend scherpe lijnen mee te kunnen tekenen. Perfect dus, maar perfectie heeft een prijs: €14,50 kosten deze kleurtjes per stuk. Mijn eindoordeel? Worth it.

De volgende keer zien jullie een look met Nightmoth in de hoofdrol, en een fullface van Beet heb ik inmiddels ook klaarliggen! Nog even geduld dus, maar again: worth it.

Geef een reactie

