FOTD 05.01.13

 

Hoi iedereen!

Zoals beloofd vandaag een look met MAC Nightmoth in de hoofdrol! Ik combineerde deze heftige, paarsrode kleur met een rustige oogmake-up zodat het geheel tenminste nog een beetje work-appropriate was, maar je kunt ook full goth gaan door smokey eyes te dragen. De mogelijkheden zijn eindeloos!

FOTD28

Zoals je ziet moet je wel goed scrubben voordat je met dit potlood in de weer gaat, want anders kleur je in een handomdraai al je velletjes pikzwart. Verder is de kwaliteit top: ik kan er lekker strakke lijnen mee trekken en de kleur bleef er netjes op zitten tot de lunchpauze.

Op mijn ogen droeg ik een matte huidskleur van Inglot en onder mijn wenkbrauwen, in mijn binnenste ooghoek en op de bolling van mijn ooglid droeg ik een glanzende oogschaduw van MAC, die ik net als dit lippenpotlood in Antwerpen op de kop tikte. Kun jij raden welke highlighter ik bedoel?

xoxo,
Neko.

 

Geef een reactie

