FOTD 11.01.13

Hoi!

Een hele poos geleden probeerde ik voor het eerst deze mintgroene eyeliner uit en mán, wat knalt deze van je ogen af. Omdat het nogal een blikvanger is, heb ik hem dit keer gecombineerd met een neutrale lipstick, maar ik zou hem ook heel graag een keer iets durfalleriger (ja, dat is een woord, ik heb het net verzonnen!) combineren. Iemand ideeën?

FOTD29

Deze eyeliner is van Sleek en komt in een inimini potje waar je hoogstwaarschijnlijk maar een paar keer mee kunt doen. Ik vind dat niet erg, want naar alle waarschijnlijkheid zal ik deze eyeliner toch niet iedere dag dragen, maar ik had stiekem wel verwacht dat het potje iets groter zou zijn.

Van de applicatie was ik ook niet heel erg onder de indruk: ik moest wel een keer of drie over het lijntje heen gaan voordat de formule echt goed dekte. Maar goed, als de eyeliner er eenmaal op zit, zit hij als een huis en maakt hij je dag net dat beetje zonniger. En daar doe ik het voor.

Sleek dip it

3 reacties
  1. Tinka zei:

    Woah, die is vet gaaf!

  2. Natascha zei:

    Ik zou dat NOOIT zelf dragen, maar wat is hij LEUK bij jou!

  3. Michelle zei:

    Misschien leuk om te combineren met perzik kleurig of matte niet-te-felle lippenstift? X

Geef een reactie

