Schaakbordnagels

Ik ben over het algemeen allergisch voor nail-art omdat ik het zo hysterisch vind, maar de combinatie zwart/wit vind ik op mijn nagels goed te doen. Jaren geleden maakte ik al eens schaakbordnagels bij mezelf en twee weken geleden besloot ik om dit nog eens te doen. Het resultaat zie je hieronder!

Schaakbordnagels

Hoe maak je dit? Je lakt eerst je nagels dekkend wit, tekent daarna met een héél dun kwastje de uitlijning voor de zwarte vlakken en kleurt die vervolgens in. Goed laten drogen voordat je een topcoat aanbrengt (anders smeer je alles uit) en tadaa, klaar zijn je schaakbordnagels!

Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnspireerd te hebben en als jullie verder nog ideeën hebben voor zwart/wit nailart, let me know!

Geef een reactie

