MAC palette

Ik had al twee oogschaduws van MAC om mijn wenkbrauwen mee bij te werken, maar toen ik onlangs in Antwerpen was, besloot ik dat het tijd was om mijn collectie op beschaafde wijze uit te breiden. In de categorie ‘neutraal’ kocht ik twee nieuwe oogschaduws, die ik samen met mijn twee oude in een gelikt paletje stopte.

MAC palette

De oogschaduws die ik al had, Copperplate en Charcoal Brown, zie je rechtsboven en linksonderin; de nieuwe aanwinsten zijn Shroom (linksboven) en Blackberry (rechtsonderin). Shroom is een highlighter met een prachtige, bijna buitenaardse glans en Blackberry is een paarsbruine kleur die mijn blauwe ogen laat knallen: een perfecte aanvulling op de kleuren die ik al had!

Het oude paletje, waar Copperplate en Charcoal Brown eerst in zaten, is het nieuwe thuis geworden van een andere oogschaduw, overduidelijk niet in de categorie ‘neutraal’, waar ik op slag verliefd op werd. Daarover later meer!

1 reactie

Geef een reactie

