MAC Deep Truth + Bonus Look

Hoi iedereen!

Eerder al vertelde ik jullie dat mijn kleine MAC paletje, na het verhuizen van Copperplate en Charcoal Brown, het nieuwe thuis is geworden van een nieuwe oogschaduw die in twee seconden mijn hart stal. Vandaag ga ik jullie laten zien welke oogschaduw dat is!

MAC deep truth

Dit is Deep Truth: een donkerblauwe oogschaduw met de meest sprookjesachtige, blauwpaarse glans. De foto doet geen recht aan de schoonheid van deze kleur, but it’s the best i could do.

Het is niet vaak dat ik verliefd word op een kleur die niet mat is. Van de (even snel geteld) 22 oogschaduws die ik zelf heb uitgekozen, hebben er slechts 5 een glansje. Ik HOU van matte kleuren. En toch, toen ik een blik wierp op het oogschaduwschap van MAC, pikte ik deze er als eerste uit.

Hieronder een vrij heftige uitgaanslook die ik maakte met Deep Truth:

Look deep truth

Op mijn bewegend ooglid zit een zeegroene, matte oogschaduw van Inglot die ik naar de binnenste ooghoek toe vervaagd heb met een babyblauwe oogschaduw, ook van Inglot. Helemaal in de binnenste ooghoek draag ik Shroom van MAC. In mijn arcadeboog heb ik eerst heel zachtjes, met een blendingkwast, een matte groene oogschaduw van Inglot aangebracht en daar overheen heb ik met een pencilkwast Deep Truth gesmeerd. Deze kleur heb ik doorgetrokken op mijn onderste wimperrand. Tot slot heb ik ook nog eyeliner en mascara opgedaan!

Ik ben helemaal blij met deze oogschaduw en probeer nog wat maniertjes uit te vinden om hem iets neutraler te dragen, zodat ik deze kleur niet alleen maar kan gebruiken als ik uit ga (dat doe ik namelijk bijna nooit en dat zou zonde zijn). Als jullie tips hebben, dan hoor ik het graag!

xoxo,
Neko.

1 reactie

Geef een reactie

