Catrice Gel Eyeliner

Het werd tijd dat ik eens iets schreef over mijn goeie oude gel eyeliner van Catrice: ik gebruik deze nu al meer dan een halfjaar vrijwel iedere dag, maar ben er nooit dieper op ingegaan dan ‘na al deze oogschaduw heb ik trouwens ook nog wat eyeliner opgedaan’. Tijd om daar verandering in te brengen.

Catrice Gel Eyeliner

Goed, als ik een product al maandenlang iedere dag gebruik, dan begrijp je vast dat dat betekent dat ik het goed spul vind. Hierboven echter nog een fotootje als bewijs: ik ben grootverbruiker.

Wat ik fijn vind aan deze eyeliner, is dat hij heel soepel (meaning: niet stroef) aanbrengt en over het algemeen heel goed blijft zitten: alleen als het heel warm is of als ik om een andere reden een wat vettige huid heb, begint mijn wing een beetje te glijden. Op mijn ooglid blijft de eyeliner wel altijd de hele dag goed zitten. Daarnaast is de formule mild voor mijn ogen: soms gebruik ik de eyeliner op mijn bovenste waterlijn en zelfs dan ondervind ik 0 irritatie. Ook is hij tot op heden nog niet uitgedroogd! Win! En dat voor nog geen vijf euro!

 

Geef een reactie

