Nelly Verlanglijstje

Ik blijf verliefd op Nelly.com. Vandaag laat ik jullie weer een kleine selectie zien van de dingen die ik op mijn verlanglijstje heb staan.

Nelly verlanglijstje2

Van boven naar beneden en van links naar rechts:

NLY Shoes Daria (€64,95)
Ik vind deze schoenen zo mooi, klassiek en veelzijdig dat ik ze niet wil, maar MOET hebben. Daarnaast zijn ze volgens mij ook best geschikt voor de lange afstanden, want de hak is gelukkig niet zo hoog!

Jeane Blush Keely Tank Top (€37,95)
Ik ben al tijden op zoek naar iets wat ik kan dragen tijdens het uitgaan en deze top vind ik subtiel en sexy tegelijk.

Wildfox Polka Dots Boyfit Tee (€89,95)
Ik hou van mintgroen, ik hou van stippen en ik hou ervan als je door een kledingstuk heen kunt kijken, en daarom vind ik dit shirt fantastisch. Ik vind deze alleen wel erg duur, maar misschien kan ik me wel inhouden tot de sale!

Tretorn Filippa (€109,95)
Regenlaarsjes lijken me zo ideaal in dit smerige, Nederlandse weer, en daarnaast vind ik deze nog best heel modieus.

NLY Accessoiries Sindra Bracelet (€17,95)
Deze armband lijkt me geweldig om bij mijn horloge te dragen. Het design is zo lekker simpel en het goud matcht mooi met mijn ring.

Samsøe Samsøe Marianne Dress (€109,95)
Need I say anything?

 

Geef een reactie

