FOTD 9.02.13

Hallo iedereen!

Nee, alleen een mintgroene eyeliner was niet genoeg: ik wilde ook een roze. Ook deze is van Sleek en hij werkt al net zo prettig als de groene: goed, je moet het lijntje wel duizend keer overtrekken voor 100% dekking, maar dan blijft hij ook de hele dag goed zitten.

FOTD30

De kleur knalt van je ogen af, dus heb ik de rest van mijn make-up rustig gehouden: lichtbruine oogschaduw in mijn arcadeboog en een heel klein beetje roze blush. Ik had geen idee wat voor kleur lipstick ik bij deze look zou kunnen dragen zonder er clownesk uit te zien (iemand ideeën?) dus liet ik dat maar achterwege.

Welke kleur vinden jullie toffer: groen of roze?

xoxo,
Neko.

 

Geef een reactie

